Fire House

Jako pierwszy BOX w Bydgoszczy przedstawiamy misję naszego klubu. Zobacz jak wyglądają nasze treningi, dla kogo są i czego możecie się po nich spodziewać.
Tutaj nic nie dzieje się przez przypadek!!!

BOX zaplanowany został od samego początku i udało nam się zrealizować założenia w 100%.
Treningi, które mamy dla Was, przygotowane są dla wszystkich z Was i każdego z osobna tak, abyście odczuwali ciągły rozwój.

Filozofia Klubu Fire House – programowanie treningów

Przeznaczamy 1 godzinę na każde zajęcia grupowe:
5-10 minut na rozgrzewkę i opanowanie techniki,
30-40 minut ćwiczeń siłowo-koordynacyjnych,
ostatnie 5-10 minut na uspokojenie organizmu, rozciąganie oraz techniki rehabilitacyjne.

W Fire House skupiamy się na stałym rozwoju siły i kondycji naszych klientów. W trakcie treningów dbamy o zachowanie zasad bezpieczeństwa oraz funkcji biomechanicznych. W myśl tego wyróżniliśmy 4 różne programy treningowe dostosowane do umiejętności i celu naszych podopiecznych.

1) Podstawa (BASE): zrównoważony trening, dla poprawy kondycji i kształtowania sylwetki
Jak sama nazwa wskazuje program podstawowy jest stworzony do budowania zdrowszej wersji samego siebie. Celem tych zajęć są ćwiczenia wzmacniające siłę
i poprawę kondycji. Naszym zadaniem jest nauczyć Cię prawidłowych technik wykonywanych ćwiczeń oraz pomóc w zrozumieniu, jak dostosować te techniki do różnych poziomów intensywności treningu.
Podstawa – trening ten koryguje sylwetkę, stabilizuje kręgosłup, rozwija funkcjonalność podstawowych czynności ruchowych. Na tym poziomie dużo czasu poświęcamy nauce, tak byś rozwijał swoje umiejętności i z czasem mógł przejść na wyższy poziom w treningu.

2) Wspinaczka (CLIMB): dla wysportowanych osób szukających wyzwań
Jeśli już zapoznałeś się z podstawami i opanowałeś technikę ćwiczeń, Twoim kolejnym krokiem jest Wspinaczka. Ten program zapozna Cię z podnoszeniem ciężarów oraz zaawansowaną gimnastyką ruchową. Większy nacisk kładziemy na intensywności treningu oraz zrozumieniu, jak reaguje nasz organizm na różnych poziomach zajęć. Dla osób, które prowadzą zdrowy tryb życia, zdrowo się odżywiają oraz zachowują równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym Wspinaczka to świetny trening do dalszego rozwoju i osiągnięcia profesjonalnego poziomu w treningu.

3) Szczyt (PEAK): Dla sportowców, którzy chcą rywalizować w dyscyplinie CrossFit
Szczyt jest przeznaczony dla sportowców, którzy chcą rywalizować w CrossFit Open, zawodach towarzyskich i nie tylko. Uczestnicy poziomu Szczyt muszą posiadać doświadczenie w zajęciach, mieć opanowane techniki ćwiczeń oraz odpowiednio dopasowany styl życia. Osoby z tego poziomu mają indywidualnie dopasowany program zajęć, który jest regularnie kontrolowany i oceniany przez trenera, aby zapewnić optymalny postęp i rozwój.

4) MetCon: dla tych, którzy chcą się wypocić
MetCon to trening wytrzymałościowy, o bardzo wysokiej intensywności, w stylu boot-camp (obozów szkoleniowych) z dużą ilością spalanych kalorii! Odchodzimy od dużych ciężarów i wracamy do klimatu szkolnej gimnastyki, interwałów i zadyszki! Jeśli szukasz tego rodzaju zajęć lub chciałbyś popracować nad kondycją to jest to trening dla Ciebie!

Zobacz jak wygląda nasz plan tygodniowy.